Vanaf 1 september gaan we officieel van start.
HRSterk wordt dé HR dienstverlener voor het Midden- en Kleinbedrijf in de Randstad. Hierbij vinden wij het belangrijk om flexibel in te spelen op de behoefte van het bedrijf. Je kunt denken aan het ondersteunen bij HR administratie bij pieken in het werk tot en met het volledig opzetten en uitrollen van een HR beleid en afdeling.
Structurele, maar ook projectmatige ondersteuning behoort tot de keuzes. Door middel van ons uitgebreide netwerk van zowel bedrijven als HR specialisten zijn wij goed in staat om een maatwerk oplossing aan te bieden passend bij de behoefte van het bedrijf. Het kan gaan om het (tijdelijk) opvangen van HR werkzaamheden van instroom, doorstroom en uitstroom van personeel. Tevens pakken wij HR projecten op variërend van benchmarking van arbeidsvoorwaarden tot en met het in kaart brengen van de algehele medewerkerstevredenheid.
Speelt er momenteel een HR vraagstuk of blijft er werk liggen op HR gebied, neem dan contact met ons op. In een vrijblijvend kennismakingsgesprek gaan we samen onderzoeken welke HR oplossing het beste aansluit bij het vraagstuk!